wangsa-maju

a Malaysian sub-urban community, a place, a village, (a metro? a kampong?) blog created for records, remembering events, and for posterity. (Photo: Shows the first blocks of condos built in Wangsa Maju in early 1980)

Tuesday, December 30, 2008

AU4 - That letter.

This is what the organiser says in his e-mail,

With kind permission:,

Salam,

Mohon bantuan untuk disebarkan kepada penyokong.

Dikepilkan surat yang telah diserahkan kepada pihak-pihak termasuk ADUN & MP pada 26/12/2008.

Pada hari tersebut telah berjumpa Ronnie Liu EXCO PBT, semasa berjumpa dengan beliau,
pada asasnya beliau bersetuju untuk mengarahkan PBT membuka laluan tersebut tetapi dibantah oleh ADUN [saya bersama Ronnie ketika beliau bercakap melalui tel dengan ADUN]. Oleh itu, beliau tidak boleh buat keputusan muktamad dan berjanji akan mengadakan mesyuarat sebelum membuat keputusan.

Apa pun, saya telah memberi kata dua kepada beliau agar jalan tersebut dibuka selewat-lewatnya pada 2/1/2009, sekiranya gagal saya akan gunakan kuasa rakyat buka jalan tersebut.

Pada hari yang sama saya juga telah berjumpa dengan pihak polis Ampang Jaya - memberi sokongan atas sebab-sebab keselamatan dan ketenteraman awam.

Mungkin esok atau lusa malay mail akan lapor siar berita.

PENTING: MOHON SOKONGAN UNTUK HADIR DI TAPAK PADA HARI SABTU 3/1/2009 JAM 10.00 PAGI UNTUK KENYATAAN AKHBAR DAN GUNAKAN KUASA RAKYAT BUKA JALAN TERSEBUT SEKIRANYA JALAN TERSEBUT TIDAK DIBUKA PADA 2/1/2009.

Salam Sejahtera

Pak Din










Note: Those interested to be Team Members/Blog Contributor, please write in 'Comments' of interest in any posting).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Visitor Map
Create your own visitor map!